|
Ine is binnen Auping niet alleen verantwoordelijk voor marketing en communicatie, maar geldt bovendien als één van de drijvende krachten achter het uitdragen van de duurzaamheidsambities van de onderneming.
Ik vind het belangrijk te bouwen aan mooie, sterke merken die ertoe doen door een positieve verandering teweeg te brengen. Sinds april 2016 werk ik in Deventer en geef ik samen met mijn team richting aan de ambitie van ons merk om de wereld écht uit te rusten. En daarvoor kom ik graag mijn bed uit.
Goed slapen is een trending topic en net zo belangrijk als gezond eten en voldoende bewegen. In een wereld waarin iedereen altijd maar ‘aan’ staat, zoeken we uiteindelijk échte verbinding met elkaar. En in een slaapkamer gebeurt zoveel meer dan alleen slapen, het is een haast magische plek. Je krijgt er je beste ideeën en beleeft er de mooiste momenten. De dingen waar het echt om gaat, die vind je daar. Onder de dekens of tussen de lakens. Bij Auping zorgen we al ruim 130 jaar voor rust, tijd en aandacht voor elkaar. Daar is een Auping bed voor gemaakt. Dat is wat we met de campagne ‘Auping, met liefde’ willen overbrengen en waarmee we emotionele lading aan het merk geven.
Als maakbedrijf hebben we een duidelijke verantwoordelijkheid voor de wereld om ons heen. Dat betekent onder meer dat we producten die we de wereld in helpen, ook weer op een nette manier de wereld uit helpen, of in ieder geval zorgen voor hergebruik. Een lineaire economie past dus niet bij de toekomst die wij nastreven voor volgende generaties. Er moet meer liefde in. Wij geloven in een model waarbij je producten maakt en dan eigenaar blijft van de grondstoffen, zodat je die weer kunt hergebruiken in nieuwe producten. Als familiebedrijf hebben we een sterke focus op de lange termijn. We letten niet alleen op financiële resultaten nu, maar ook op de impact die we in de toekomst hebben. Daarmee kunnen we op een effectieve manier invulling geven aan onze duurzaamheidsambities en écht het verschil maken.